Obuka za knjigovodstvo

  • 1
Beograd
Broj postova: 3
Reg. datum: 21.06.2008
Datum unosa: Utorak 24.06.2008, 13:40, Naslov: obuka za knjigovodstvo
Drage moje,

primetila sam da je u poslednje vreme jako trazen posao knjigovodje svuda.
Zainteresovalo me je da i ja to naucim i oprobam se u tome ali nisam sigurna koju skolu tj.kurs izabrati s' obzirom da sam totalni pocetnik i da moram krenuti od onog "Knjigovodstvo je.." Osmeh
Odgovaralo bi mi da postoji neka prateca dokumentacija a ne samo puko ucenje kako bih ja to mogla i kuci da vezbam i bolje skapiram stvari.

ima li neko neki predlog? Citam novine
____________________
Jelen@

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

beograd
Broj postova: 433
Reg. datum: 13.01.2008
Datum unosa: Utorak 24.06.2008, 18:04, Naslov:
Ovaj posao je zaista jako trazen ali je jako tesko doci do njega,cak i ako prodjes neku obuku jako tesko ces naci posao, jedino ako nemas neku vezu pa nadjes posao preko nje.
Iz sopstvenog iskustva kad god odes na razgovor posebno za te knjigovodstvene poslove,prvo te pitaju sta znas da radis i traze ti uglavnom licencu ovlascenog knjigovodje(to je sertifikat koji ti omogucava da radis zavrsne racune na kraju poslovne godine).Ne znam da li si imala racunovostvo u srednjoj skoli ali ako jesi to bi ti bilo od velikog znacaja.
Mada ovaj posao ne treba olako shvatiti jer u slucaju da se desi greska i utvrdi se da je racunovodja pogresio kazne se krecu u jako velikom rasponu od 10.000 pa nagore.Najbitnije je da volis da radis dokumentaciju i da ti ne smeta da si u papirima.
Trenutno u Beogradu postoji jako veliki broj skola koji nude obuke za knjigovodje i cene jako variraju,najjeftiniji kurs koji sam ja nasla bio je oko 4.000 dinara a postoje i oni koji kostaju po 500E.
Naravno na tim kursevima dobijas i pratecu dokumentaciju,skripte iz kojih ucis.Sve u svemu to je jako tezak i trnoviti put.
Zelim ti srecu ukoliko resis da se bavis ovim poslom. Zdravo
____________________