Praktični saveti

  • 1
nis
Broj postova: 2368
Reg. datum: 25.03.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 08:29, Naslov: Praktični saveti
Riješite se celulita kod kuće!
Donosimo vam nekoliko korisnih savjeta koji će vam pomoći u smanjivanju neželjenih naslaga celulita, a možete ih lako primijeniti kod kuće.
Postoje brojni skupi kozmetički tretmani koji vam mogu pomoći u rješavanju nakupina celulita, a ukoliko vam se oni čine preskupima i ne možete si ih priuštiti - ne očajavajte.

Donosimo vam nekoliko korisnih i učinkovitih savjeta koji će vam pomoći da sami utječete na smanjenje naslaga celulita, a možete ih primijeniti kod kuće.
Pri smanjenju celulita, potrebno je najprije osloboditi tijelo od otrova nakupljenih u njemu, a posebno se to odnosi na jetru i debelo crijevo. Pritom je važno napomenuti da iz organizma treba izbaciti nikotin i kofein, treba izbjegavati slana jela i uzimati dovoljne količine vode.

Luk je odličan za skidanje celulita
Jedite hranu bogatu hranjivim sastojcima, poput soje, borovnica i orašastih plodova. Također je važno osigurati dovoljne količine glukoze, vitamina B i masnih kiselina. Luk je odličan za skidanje celulita s obzirom da je on i prirodni diuretik koji oslobađa vodene naslage na koži.
Kako bi poboljšali cirulaciju i smanjili masne naslage, prakticirajte masažu na kritičnim mjestima na dnevnoj bazi. Možete se poslužiti i četkom za tijelo dok ste pod tušem, što će drastično ubrzati vašu cirkulaciju. Napravite si toplu kupku koja će vas opustiti i pritom koristite uljne proizvode za aromaterapiju.
Iskušajte piling od zrnaca kave i morskih algi

Jedan od načina da smanjite celulit je i taj da nosite steznik, a prednost je ta što zimi ionako na sebi imate više slojeva tople odjeće tako da se steznik neće ni primijetiti.
Kod kuće možete napraviti i piling za tijelo tako da pomiješate zrnca kave i morske alge, koje se inače koriste u rješavanju raznih problema. Zagrijte zrnca kave i nanesite ih na kritične točke na tijelu, a zatim ih zamotajte s vlažnim morskim algama (njih možete nabaviti u prodavaonicama zdrave hrane).
____________________
Ljubav je totalni trijunf maste nad realnoscu

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Beograd
Broj postova: 3811
Reg. datum: 27.11.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 09:52, Naslov:
Ima li neki praktichni savet za stomak?..a da nisu trbushnjaci ? Vrlo srecna
____________________
mozda su mushkarci inteligentniji od zena,ali,ja nisam videla nijednu zenu koja juri za glupim mushkarcem i divi se njegovim lepim nogama..

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

nis
Broj postova: 2368
Reg. datum: 25.03.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 09:57, Naslov:
Odlučili ste da zategnete svoj stomak. Prvo što vam pada na pamet je da treba uraditi mnogo trbušnjaka, redovno i uporno, svakoga dana. Ipak, trbušnjaci nisu jedini način da postignete cilj, a svakako nisu najprijatniji.

U zatezanju stomaka mogu vam pomoći mnogo zabavnije aktivnosti, poput baštovanstva, tenisa ili plesa. A pored njih, nije na odmet uraditi ni poneki trbušnjak. Važno je uneti makar male promene u svoj svakodnevni život.
Devet navika pomoću kojih će se vaš struk stanjiti
Kada osetite da ste pod stresom, nađite neki mirni kutak gde ćete se skloniti. Potom dišite duboko da biste pročistili svoje misli. Dok izdišete, izgovarajte neku jednosložnu reč prijatnog zvuka i fokusirajte se na nju. Praktikujte ovu tehniku dvaput dnevno po 5 minuta.

Lišite se alkohola! Ako je vaša navika čaša vina uz večeru, to može biti razlog zašto su vam farmerke postale tesne. Alkohol takođe podiže nivo kortizola i proizvodi opisani efekat.

Prestanite da pušite! Neki pušači tvrde da ih ova neprijatna navika čini vitkima, ali to nije istina. Pušači imaju više sala oko abdomena nego nepušači.

Jedite više vlakana! Ne samo da su vlakna dobra za sveukupni gubitak težine već su dobra u prevenciji opstipacije, koja vaš stomak čini naduvenim. Da podsetimo da se vlakna nalaze u integralnim žitaricama, voću i povrću.

Pijte dosta vode, naročito u periodu predmenstrualne nadutosti!

Brinite o jačini kostiju! Osteoporoza je loša po sebi, a jedna od njenih posledica je i veći stomak. Ako imate više od 50 godina, uzimajte bar 1200 miligrama kalcijuma svakodnevno, iz hrane ili putem šumećih tableta. Ako vam je manje od 50 godina, 1000 miligrama dnevno je dovoljno.

Aktivno vežbajte! Barem u početnom periodu vežbajte često, da biste odstranili salo oko abdomena. Aerobne vežbe pet puta nedeljno oko 45 minuta daju odlične rezultate. Kasnije možete smanjiti intenzitet.

Podižite tegiće, od kilogram ili dva! Ako to činite dva do tri puta nedeljno, rezultati će se videti na zategnutijem stomaku.

Radite vežbe u stojećem stavu! Tako ćete postići dodatni učinak zatezanja abdominalnih mišića.
____________________
Ljubav je totalni trijunf maste nad realnoscu

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

nis
Broj postova: 2368
Reg. datum: 25.03.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 09:58, Naslov:
U svakom slucaju zlato moje nema nista bez malo napora
____________________
Ljubav je totalni trijunf maste nad realnoscu

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Beograd
Broj postova: 3811
Reg. datum: 27.11.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 10:01, Naslov:
ma samo da nisu trbushnjaci Vrlo srecna Sve mogu samo to ne...I ne znam kako da ostavim cigare,to mi je najveci problem!
____________________
mozda su mushkarci inteligentniji od zena,ali,ja nisam videla nijednu zenu koja juri za glupim mushkarcem i divi se njegovim lepim nogama..

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

nis
Broj postova: 2368
Reg. datum: 25.03.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 10:17, Naslov:
KAKO OSTAVITI CIGARETE
METODE: Za razliku od antipušačkih kampanja, svetska iskustva u plasiranju proizvoda koji pomažu u odvikavanju od pušenja naišla su na dobar prijem – jedini porok čije se suzbijanje (sudeći po broju reklama) ipak više isplati jeste preterano konzumiranje hrane. Oni koji odluče da batale duvan mogu da biraju jer je u opticaju mnogo toga – akupunktura, hipnoza,

nikotinske žvake, nikotinski flasteri, čajevi, biljne kapi, granule, specijalne muštikle, ispiranje usta srebronitratom, korišćenje spreja nepoznatog sastava,… Najviše uspeha na našem tržištu imale su nikotinske žvake i

nikotinski flasteri – zbog prevelike potražnje trenutno se teško mogu i naći u apotekama, iako im cena nije baš pristupačna (flasteri za sedmodnevnu upotrebu staju oko 40, a žvake oko 10 maraka). Primenom ovih proizvoda

u organizam se unosi određena doza nikotina (koji, kako nam je rečeno, ni izbliza nije najštetnija komponenta cigareta), čime se izbegava apstinentska kriza koja obično prati odvikavanje od pušenja. Žvakanjem nikotinske žvake trenutno nestaje želja za cigaretom, a žvaka ostaje u ustima i po 2-3 sata.

Flasteri, koji mogu biti zalepljeni bilo gde na telu, polako otpuštaju nikotin i, u zavisnosti od količine nikotina na koju je organizam navikao, funkciju obavljaju otprilike oko 24 časa – ovde izostaje oralni efekat koji je pušačima bitan, ali nam je u apotekama rečeno da su flasteri traženiji od žvaka.

Proizvodi "na bazi bilja", koji obično nailaze na dobru reakciju potrošača, u borbi protiv pušenja izgleda ipak nisu šire prihvaćeni – razlog je verovatno činjenica što se ni na jednom proizvodu ne navodi tačno bilje koje je upotrebljeno i što se, uprkos tome, njihove cene kreću od 10 do 20 maraka. Najzastupljeniji su čajevi koji se, prema uputstvu, pijuckaju svaki put kad se oseti želja za cigaretom. Pored njih, postoji nekoliko proizvoda koji se nazivaju čajevima ali im je primena specifična – bilje se pomeša sa malo vode "da bude kao žvaka", pa se ta smesa žvaće. Što se tiče kapi, one se konzumiraju sa šećerom ili sokom, ali se takođe ne navode ni sastav ni tačno dejstvo proizvoda. Najskuplji proizvod iz ove grupe sadrži "med, lekovito bilje i tinkturu", a primena podrazumeva da se prvih deset dana dnevno uzimaju tri kafene kašičice smese (koja se žvaće dva minuta, izbacuje i ispira), narednih pet dana dve kašičice, a poslednja dva dana jedna kašičica. Sve u svemu, tretman bi trebalo da traje 17 dana, ali već na prvi pogled je jasno da sadržaj bočice ne podmiruje te potrebe.

Firme TV šop tipa uglavnom nude "čudotvorne" muštikle koje "smanjuju unos štetnih materija iz cigareta za čak devedeset odsto". Oni koji su isprobali ove proizvode potvrđuju da su uz muštiklu cigarete zaista "blaže", ali da je to samo povećalo broj popušenih cigareta. "Pušač traži svoju dozu štetnih materija – u suprotnom, njemu duvan nema aromu. Da bi nadoknadio dozu, on dublje uvlači dim, puši brže i više", objašnjava za "Vreme" dr Borović. Varijacija na istu temu, mašinica koja je bušila filter cigarete, nije imala praktično nikakvu prođu i trenutno je nema na tržištu – jedan naš sagovornik kaže da je, kad god bi je koristio, imao utisak da uopšte ne uvlači dim.

U lekarskoj praksi svojevremeno je primenjivano ispiranje usta blagim rastvorom srebronitrata koji duvanu daje prilično neprijatan ukus, a i sada se pouzećem može nabaviti proizvod koji deluje na sličnom principu. Garantujući da ćete "ostaviti pušenje za sedam dana, a da pri tom nećete patiti od simptoma odvikavanja i dobijati na kilaži", firma zvučnog naziva reklamira antinikotin sprej koji se primenjuje tako što se "kada imate potrebu za pušenjem, udahne doza spreja koja odgovara ukusu jedne cigarete". U reklami se dalje navodi da "time zavaravate čula i želju za pušenjem", ali nam je ljubazan ženski glas koji se javlja na dežurni telefon to objasnio nešto slikovitije: "Sprej se prsne dva puta ispod jezika, ima ukus kao osveživač daha, ali ako zapalite cigaretu posle toga, život vam se smuči".

Takozvane alternativne metode u borbi protiv pušenja, akupunktura i hipnoza, još nisu izborile svoje mesto na ovako šarolikom tržištu. Osim standardnog nepoverenja u sve što se smatra "alternativnim", jedan od razloga je verovatno i slab marketing, koji u slučaju hipnoze praktično i ne postoji. Drugi razlog su verovatno cene: deset tretmana akupunkture uz dodatni laserski stimulans akupunkturnih tačaka u uglednijim kozmetičko-medicinskim centrima staje oko 550 maraka! Sve to uz uslov da ste, kako nam je rečeno, "sigurni da želite da prekinete, jer mi možemo samo malo da vam pomognemo".
____________________
Ljubav je totalni trijunf maste nad realnoscu

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Beograd
Broj postova: 3811
Reg. datum: 27.11.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 10:24, Naslov:
Gde bre kopash sve ovo Vrlo srecna svaka chast!
____________________
mozda su mushkarci inteligentniji od zena,ali,ja nisam videla nijednu zenu koja juri za glupim mushkarcem i divi se njegovim lepim nogama..

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 879
Reg. datum: 02.07.2009
Datum unosa: Utorak 23.03.2010, 14:53, Naslov:
Vežbe koje nećete ni primetiti!

Sve žene vole da izgledaju zdravo, mladoliko i privlačno, što se veoma jednostavno postiže svakodnevnim vežbanjem. Ali, koliko nas upražnjava ovu zdravu naviku svakodnevno? Ili bar svaki drugi dan? Istraživanja pokazuju da 60% odraslih ne vežba onoliko koliko bi trebalo, a da 25% to uopšte ne čini. Da ne biste više odlagali dan kada ćete konačno započeti sa redovnom rekreacijom, predlažemo vam nekoliko vežbi koje možete da radite tokom dana, kada se za to ukaže prilika. Od njih nećete smršati do neprepoznatljivosti, ali ćete sigurno zategnuti telo.







Za radnim stolom

Izbegavajte višesatno sedenje i većinu poslova obavljajte stojeći jer ćete tako potrošiti više kalorija. Fitnes lopta je odličan rekvizit - održavajući ravnotežu na njoj zatezaćete mišiće struka i stomaka, razgibaćete celo telo i osećaćete se bolje. O tome da ćete utrošiti više kalorija, da i ne govorimo!

Pošto u kancelariji ne možete da sedite na lopti, pokušajte sa vežbom koja daje sličan efekat: ispravite noge dok sedite na stolici, prebacite ih jednu preko druge, a zatim u vazduhu ispišite sva slova azbuke (ko ne možete da se koncentrišete na slova, samo kružite nogama u vazduhu). Spustite noge, odmorite 15 sekundi, opet prebacite jednu nogu preko druge, ovaj put obrnuto. Ova vežba zateže stomačne i nožne mišiće, a uz to - niko neće primetiti da vežbate. .

Prošetajte sami do aparata za fotokopiranje, nemojte da šaljete kolege da obavljaju poslove umesto vas.



Dok razgovarate telefonom

Obavezno 10 puta sedite i ustanite u toku razgovora. Dva ustajanja računaju se kao jedan čučanj, pa izračunajte koliko čučnjeva možete da uradite samo u toku radnog vremena.

Ne telefonirajte kolegama koje sede u udaljenijim kancelarijama, nego prošetajte do njih.



Na pauzi

Provedite pauzu aktivno. Ponesite doručak ili kafu i šetajte po obližnjem parku, ili oko zgrade u kojoj radite. Ako možete - trčite. Najgore što možete sebi da uradite jeste da posle višesatnog sedenja, odmorite tako što ćete opet sesti.

Nabavite pedometar, spravicu koja meri broj koraka koji ste napravili tokom dana. Potrebno je hodati 20.000 koraka dnevno da bi masne naslage sa tela počele da nestaju.



Dok čekate autobus

Predlažemo da na posao dolazite biciklom kako biste potrošili što veći broj kalorija. Ako ipak koristite gradski prevoz, dok čekate autobus uradite prostu vežbu - zatežite i opuštajte mišiće zadnjice. Pasivne vežbe daju sporije rezultate, ali i to je bolje nego da ne vežbate uopšte.



Izađite iz autobusa jednu stanicu ranije

Šetnja je odlična za zatezanje nogu i zadnjice, a takođe, ubrzava krvotok i širi pluća. Ovo su sasvim dobri razlozi da izađete iz autobusa bar jednu stanicu ranije, ili još bolje, da otpešačite do posla i nazad. Žena koja brzo hoda nesvesno diže glavu, ispravlja leđa i tako deluje gracioznije i atraktivnije.

Ako ne koristite gradski prevoz, parkirajte auto što dalje od zgrade u kojoj radite.



Stepenice

Nemojte koristiti lift i elevator. Penjite se stepenicama, skakućite, preskačite po jedan stepenik, silazite okrenuti natraške. Šetnja i penjanje uz stepenice sjajan su kardiovaskularni trening. Preporučujemo vam da ove vežbe isprobate u tržnom centru. Obujte patike i - pravac u razgledanje izloga.



Dok gledate film

Dok ležite i odmarate, zatežite stomačne mišiće, držite ih tako koliko god možete pre nego što ih opustite. Ovo je takođe pasivan trening, ali važe pravila kao i za aktivno vežbanje - nakon deset zatezanja, tri minuta pauze. Vežba će imati isti efekat kao da radite prave trbušnjake.

Svaki put kada se setite, uradite ovu vežbu - jednostavna je, a može da se izvodi na svakom mestu, i u svakoj prilici.



Slobodno vreme

Vozite bicikl oko bloka zgrada, a onda hodajte 10 minuta. Nemojte da sedite dok čuvate decu u parku. Šetajte! Podignite dete i hodajte sa njim u naručju 2 minuta, onda ga spustite i hodajte minut. Vežbu ponovite 3 puta. Kad ste u stanu, pustite svoju omiljenu muziku i plešite! Da biste zategnuli mišiće na rukama, koji se opuštaju nakon 30. godine, dižite tegove. Možete ih napraviti od praznih plastičnih flaša tako što ćete ih napuniti peskom.

Dok perete prozore, pokušajte da ponavljate iste pokrete više puta obema rukama. Usisavajte tako što ćete cev usisivača pomerati napred-nazad što brže možete. Ako brišete parket vlažnom krpom, kleknite i istežite se što više.

Kada nanosite mleko za telo, oslonite jednu nogu na neku visoku površinu.




Seks

Za vreme seksualnog odnosa troši se oko 300 kalorija za jedan sat. Što ste aktivniji, potrošićete više energije i bolje zategnuti mišiće celog tela. Naravno, i užitak je veći, jer "vežbate" zajedno sa partnerom!
____________________
Želiš li biti u skladu s drugima, najpre moraš biti u skladu sa samim sobom.

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

nis
Broj postova: 2368
Reg. datum: 25.03.2009
Datum unosa: Sreda 14.07.2010, 10:22, Naslov:
Imam najpraktičniji savet za liniju na svetu: RINTAJTE KAO KONJ NE ZA SEBE VEC ZA DRUGOGA TAKO SE VISE ZDERETE I LAKSE MRSAVITE
____________________
Ljubav je totalni trijunf maste nad realnoscu

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Beograd
Broj postova: 3811
Reg. datum: 27.11.2009
Datum unosa: Sreda 14.07.2010, 10:33, Naslov:
Vrlo srecna e jeste jaoj Vrlo srecna ja sam to proshla,smrshala sam 10 kila,bila sam ko lesh..Ali,sad sam se malo opametila,pa sam nabacila mnogo vishe od 10 Sramni
____________________
mozda su mushkarci inteligentniji od zena,ali,ja nisam videla nijednu zenu koja juri za glupim mushkarcem i divi se njegovim lepim nogama..

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Sarajevo
Broj postova: 3954
Reg. datum: 26.04.2009
Datum unosa: Utorak 03.08.2010, 14:57, Naslov:
Meni trebaju savjeti ja bih da na što lakši način skinem stomak i dovedem struk u red, nećuuu da trčim a ni trbušnjaci mi nisu baš najdraži Sramni
____________________
''NEMOGUÆE''-reèe ponos,''OPASNO'' -reèe iskustvo,''BESKOSRISNO''-reèe razum..''PROBAJ'' -šapnu srce! :))

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Moderator
The Teacher - Zenski forum
Broj postova: 588
Reg. datum: 01.12.2006
Datum unosa: Utorak 29.03.2011, 22:16, Naslov:
Eh eto pomalo se i ja osecam "kompetentnom" da dam koji savet Osmeh posle porodjaja sam nabacila nekoliko kila viska, pa recimo da sam imala 11 kila viska! Najkriticniji deo je bio, nravno, stomak, a zbog carskog reza se nisam usudjivala da se brzo bacim na vezbe za stomak. Taj pristup sa vezbanjem sam odmah odbacila Osmeh pocela sam da trazim tabele kalorija, koliko mi otprilike treba kalorija dnevno, vodila sam racuna koliko koje namirnice imaju kalorija i naravno izbegavala one najkaloricnije (topivi sirevi, majonez, krem, suncokret, kikiriki). Slatkise sam izbacila, ali ne bas sasvim Osmeh slatkisi su mi slaba tacka i s vremena na vreme bih se pocastila dobrim parcetom torte umesto vecere Osmeh ah kakva dijeta Osmeh)) ali nisam pravila nista slatko, bas nista, samo bih pojela ako bi me neko ponudio. Maslac i margarin sam zabranila sebi sasvim, a pocela sam da koristim samo maslinovo ulje u ishrani, i to sasvim pomalo ulja. Nisam jela pite, nista masno, bez suhomesnatih proizvoda, cak sam se i tursije odrekla zbog unosa soli. Potrebu za slatkim sam resavala integralnim keksima koji su inace bogati vlaknima, sto je bas super za nekog ko hoce da izgubi na tezini. Manje porcije, manje hleba, samo integralni ili crni hleb. Nema gaziranih pica, sto vise vode. Mlecni proizvodi iskljucivo sa niskim sadrzajem masti. Za prvu nedelju sam izgubila 3 kg. Onda dve nedelje nista, pa jos kilogram. Kad sam vec pocela da se brinem je li sve radim kako treba, videla sam da sam izgubila 5 kg. Onda se vise nisam toliko cuvala, ali sam izgubila jos 2 kg. Za mesec i po dana sam izgubila ukupno 7 kg, osecam se mnogo bolje, najvise zbog toga sto nemam potrebu da jedem puno, i sto mi se potreba za slatkisima znatno smanjila. Osecam da cu smrsati jos, zelela bih jos nekih 4 kg da skinem. Naravno, sa smanjenjem cele mase, i stomak se smanjio i sada vec dozvoljavam sebi vezbe da bih bila u boljoj formi. Najbitnije je ne obeshrabriti se, prvih par nedelja nije lako i cini vam se da nema rezultata, ali rezultati moraju doci ako se stvarno pridrzavate zdrave ishrane, treba malo vremena da se pokrene metabolizam.
____________________
The journey may be long, but the end is the beginning

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

  • 1

Pravilnik ponasanja na forumu

Ko je online
Clanovi: Trenutno nema logovanih clanova
Gosti: 95
Koliko clanova ima idealna porodica?