Program za brzinsko skidanje masti i zatezanje mišića

  • 1
Broj postova: 4
Reg. datum: 03.04.2013
Datum unosa: Utorak 09.04.2013, 17:04, Naslov: Program za brzinsko skidanje masti i zatezanje mišića
Pozdrav!

Ide polako lepo vreme pa sam odlucio da sa vama podelim program sa kojim mozete veoma brzo skinuti kilograme i zategneti misice (tonizacija).
Program je dizajniran za one koji već imaju staza u vezbanju...sa ovim programom mozete u proseku da gubite 4-5 kg mesecno! Naravno, pravilna ishrana je obavezna!

PROGRAM A

1. Podizanje kolena na spravi 30 pon
2. Triceps ekstenzija sa kanapom 20-30 pon
3. Sedeca veslanja 20-30 pon

5 min CARDIO (traka ili eliptikal ili steper)

1. Nozna presa 20-30 pon
2. Superset (privodioci/odvodioci) na spravi 30 pon
3. Stojece podizanje na prste (za list) 30 pon

5 min KARDIO (traka ili eliptikal ili steper)

1. Podizanje u sed 20-30 pon
2. Potisak za ramena sa bucicama 20-30 pon
3. Nozna ekstenzija 20-30 pon

5 min KARDIO

1. Stojeća bocna pregibanja trupa 20-30 pon
2. Lat povlacenje 20-30 pon
3. Razvlačenje za grudi (lezeci na lopti) 20-30 pon

5 min KARDIO

1. Uspravno veslanje sa kanapom 20-30 pon
2. Ležeca hiperekstenzija 30 pon
3. Lateralno letenje sa bucicama 20-30 pon

5 min KARDIO

1. Podizanje nogu (lezeci na stomaku) 20-30 pon
2. Upor (izdrzaj) do otkaza
3. Bridzing (most) 20-30 pon

NAPOMENE

Radite samo po jednu seriju vezbe.
Koristite manja opterecenja jer radite veliki br. ponavljanja
Pauze izmedju vezbi su minimalne.
Kardio radite intenzivnije....80-85% od vaseg maksimuma.
Unosite dosta vode u toku treninga.

Ovo je program A...za dan-dva cu postaviti i program B.

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 2676
Reg. datum: 02.09.2009
Datum unosa: Utorak 09.04.2013, 17:22, Naslov:
Ovako, pošto koliko toliko imam iskustva u vežbanju, ne bih se složila sa ovim što je napisano. Kao prvo, svako od nas je drugačiji i ne može jedan isti program da reaguje na sve nas. Drugo, gubljenje kilograma nije isto što i gubljenje MASTI. A 5kg masti je nemoguće skinuti za mesec dana. Gubitak kilograma je moguć, ali bi otišli mišići i voda uglavnom, a masti najmanje, zbog toga se ne slažem sa time. A pravilna ishrana utiče 70-80%, jer bez pravilne ishrane, samo treningom, ne može se postići ništa ili bi rezultati bili minimalni. Znači prvo bi trebalo srediti ishranu-izračunati BMR (bazalni metabolizam) i TDEE i onda spustiti kalorije za oko 500 kcal, unositi dovoljno proteina, ugljenih hidrata i zdravih masti. I naravno uz sve ovo redovno trenirati. Ali mislim da bi svako trebao naći za sebe program koji mu odgovara, a ne da se svi vodimo ovim jednim. To je moje mišljenje Osmeh
I dodala bih još da ovaj kardio ne bih cepkala tako po 5 min, mislim da je produktivnije da se posle treninga snage ubaci 30 min kardia ili da se odvoje treninzi, npr ujutru da se odradio kardio oko 45 min, pa kasnije trening snage.
Pozdrav Zdravo
____________________
"Sve je kao i pre, ništa se ne menja, i dalje ja sam ista, al nekom drugom potrebna..."

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 4
Reg. datum: 03.04.2013
Datum unosa: Utorak 09.04.2013, 18:14, Naslov:
Pozdrav!
Slazem se da je svako od nas drugaciji... i da treba isprobati razlicite programe da bi nasli najefikasniji. Ovaj program je i dizajniran da se povremeno ubaci u vec posojecu trenaznu rutinu da se telo sokira i ko ga pravilno bude upraznjavao zaista moze toliko da izgubi (nesto od toga...slazem se bice i ekstracelularna voda). Ceo program je i zamisljen kao gigantski intervalni kardio (pogledaj koliki je br. ponavljanja po vežbi) tako da ima velike logike zasto je kardio iscepkan(da bi se intezivnije odradio) Ja ne bi ubacivao 30 minutni kardio posle treninga sa tegovima jer bi trening bio isuvise dugacak i poceo bi znatan katabolizam sopstvenih proteina. Ne bi ni radio kardio ujutru pa jos jedan trening uvece vec bi trening snage radio jedan dan a kardio drugi dan....ali svako ima svoje misljenje i svoj metod rada tako da...pozzz

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 2676
Reg. datum: 02.09.2009
Datum unosa: Sreda 10.04.2013, 09:17, Naslov:
Zavisi koliko traje trening sa tegovima. Ja odradim za sat vremena i onda ubacim 30 min kardia i to mi je ok. I u danima kada ne treniram u teretani, vežbam kod kuće jednu vrstu HIIT treninga tj Beachbody Insanity Workout. I za sada mi se pokazalo kao super kombinacija 3x nedeljno teretana+2x nedeljno Insanity+vikendom odmor Osmeh
Neka svako za sebe nađe onaj program koji mu odgovara, mada ko je početnik imaće rezultate sa bilo kojim programom Osmeh
____________________
"Sve je kao i pre, ništa se ne menja, i dalje ja sam ista, al nekom drugom potrebna..."

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 4
Reg. datum: 03.04.2013
Datum unosa: Cetvrtak 11.04.2013, 12:54, Naslov:
U potpunosti se slazem sa tobom...i, samo nastavi sa gruvanjem!!!
Dakle da bi se ostvarili impresivni rezultati pored treninga potrebne su jos dve komponente: odlicno izbalansirani makro i mikro nutrijenti i pravilno rasporedjen period oporavka (odnosno odmor).
Za sve one koji stagniraju u napretku ne bi bilo lose da probaju ovaj program, cisto da naprave promenu u svom trenaznom radu. Telo ce biti sokirano promenom a i vi mozete biti sokirani rezultatima! I program upraznjavati oko 4 nedelje.

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 2676
Reg. datum: 02.09.2009
Datum unosa: Cetvrtak 11.04.2013, 23:09, Naslov:
Sa "gruvanjem"? Hm, ne bih rekla da je to pravi izraz za ono što radim.
Ako pogledaš moj post gore videćeš da sam naglasila koliko je bitna ishrana i pravilan unos proteina, ugljenih hidrata i masti i da bez toga nema rezultata. Koja god da se zapostavi od ove tri stvari-pravilna ishrana, pravilan trening i odmor, neće se postići maksimalni rezultati.
Rekoh, neka svako za sebe odluči šta je najbolje, jer svako ima pravo na to Osmeh
____________________
"Sve je kao i pre, ništa se ne menja, i dalje ja sam ista, al nekom drugom potrebna..."

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 12
Reg. datum: 12.03.2009
Datum unosa: Cetvrtak 16.01.2014, 12:02, Naslov:
Pozdrav,

Zanima me da li je neko probao, i uopšte čuo za, onaj Inseniti program vežbi? Neki kažu da je dosta dobar, dok drugi kažu da ima neke negativne posledice, da ne može da se krene sa programom bez prethodne fizičke pripremljenosti, etc.

Da li je neko upućeniji?

Hvala Osmeh

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

Broj postova: 2676
Reg. datum: 02.09.2009
Datum unosa: Cetvrtak 16.01.2014, 12:36, Naslov:
Pozdrav Makili Osmeh
Ja sam radila Insanity, u početku sam samo ubacivala u danima kada ne idem u teretanu, a kasnije sam radila 6x nedeljno samo Insanity, kao što piše u tom programu. Moje lično mišljenje je da je dobar program, ALI da nikako nije za početnike.. Dosta je naporan ako se radi 6x nedeljno, a ja sam pre toga vežbala redovno, znači nisam bila početnik, pa mi je opet bilo malo teško, jako udara na zglobove, pa je tu i mogućnost od povrede.
Ne znam koji ti je cilj, ali u svakom slučaju ishrana je pod brojem 1, jer ni Insanity neće pomoći ako ishrana nije u redu. Čitala sam iskustva devojaka koje su uspele da odrade Insanity svih 60 dana, ali nisu sredile ishranu i rezultati su bili minimalni. Napiši koji ti je cilj, pa ćemo videti kako da pomognemo Wink
____________________
"Sve je kao i pre, ništa se ne menja, i dalje ja sam ista, al nekom drugom potrebna..."

Profil

Posaljite privatnu poruku

Blog

  • 1

Pravilnik ponasanja na forumu

Ko je online
Clanovi: Trenutno nema logovanih clanova
Gosti: 102
Koliko clanova ima idealna porodica?